miercuri, 12 august 2020

Tehnici de relaxare si revitalizare

 


Inca din cele mai vechi timpuri, oamenii au fost interesati sa fie mai energici, mai puternici si mai activi. Oboseala este considerata epidemia secolului, de aceea avem nevoie sa invatam metode simple de revitalizare. 

Intrebare: Care dintre voi obisnuiesc sa bea o cafea dimineata ca sa se trezeasca? (banuiesc ca multi ati raspuns afirmativ....)

Intrebare:  Cine ar dori sa renunte la cafea si sa fie energici? (nu cred ca ati raspuns afirmativ in aceeasi masura 😕)

Prietena mea obisnuia sa bea o cafea cu biscuit in fiecare dimineata. Am incercat sa ii explic ca dauneaza creierului, dar nu am convins-o. Fiind si instructor yoga si consultant hipnotist, i-am zis ca poate recurge la metode mai sanatoase si eficiente pentru corp. Era ca si cand ii luam jucaria, asa ca a fost o mare provocare pentru mine sa inlocuiesc cu un stimulant vizibil, la fel de placut. Am dat exemplul mamei mele de 74 de ani, care ii surprinde pe toti  - merge la piata 2 km pe jos, sapa in gradina, face curat singura in toata casa. Prietena mea parea interesata de acest exemplu. Atunci i-am propus ca 3 zile sa facem exercitii energetice si sa reziste fara cafea. In aceste 3 zile mi-a spus ca avea energie toata ziua, chiar si colegii de la birou au sesizat.

In acel moment am realizat ca pot darui mai multor oameni astfel de exercitii energetice sau tehnici frugale.

Cei cu care am lucrat sunt mai plini de viata, mai entuziasti, chiar arata mai tineri cu 10 ani decat varsta reala, chiar si eu sunt un exemplu in acest sens.

Ca sa nu mai suferim de oboseala, stres sau  lipsa de chef, va voi povesti despre tehnici rapide si eficiente, pe care sa le puteti practica oriunde si  oricand, cum ar fi la birou sau in parc,  in orice moment al zilei. 

Avantajele practicarii: 

  • te relaxezi si te poti incarca cu energie aproape instant facand astfel fata cu succes provocarilor de zi cu zi. 
  • cei din jur te vor percepe energetica si tonica, datatoare de energie si de buna dispozitie.
  •  te vei simti mai sexy, mai increzatoare si vei avea un randament mai bun in tot ceea ce faci.

Energia este factorul principal pentru aproape orice domeniu, indiferent ca ne referim la legea atractiei, sanatate, vitalitate. Este foarte important sa dispunem de energie. Oamenii de succes, sexi si increzatori dispun de un capital mare de energie.

Unde exista energie, exista si pofta de viata.

Un exercitiu foarte simplu pentru circulatia energiei chi la nivelul fetei este "masajul facial": palmele sunt curate si uscate, se freaca intre ele de 36 de ori, apoi se acopera fata cu palmele si se realizeaza miscari de jos in sus, circular.

Tehnicile de respiratii yoga sunt utilizate adesea pentru a inlatura stresul si oboseala. Respiratia reflecta starea noastra emotionala. Daca invatam sa constientizam respiratia si sa o controlam, atunci vom putea controla si starea noastra. 

O alta metoda de relaxare si incarcare cu energie este o plimbare in natura. Daca puteti chiar sa mergeti cu picioarele goale prin iarba, va descarcati de energiile electromagnetice din organism prin conectarea cu pamantul.

Cascati cat de mult! E bine sa cascati cand va confruntati cu o situatie stresanta la lucru sau inainte de o intalnire importanta sau atunci cand va pregatiti de culcare, de meditatie sau cand va rugati.

Intinderile de dimineata
Noi instinctiv ne intindem cu scopul de a ne pregati corpul pentru sarcinile fizice din timpul zilei. In acelasi timp, intinderile lucreaza muschii, refac fluxul de sange si ne imbunatatesc starea de spirit.

Si nu in ultimul rand, va recomand sa practicati yoga, astfel veti invata cum sa gestionati energia. 






Sunt Tudor Iosub, un pasionat ki Coach, terapeut holistic si instructor yoga si va astept sa practicam impreuna tehnici pentru o stare de sanatate mai buna.

Vrei sa incepi un program personalizat de Yoga? Te asteptam in ZEN Club.

Fa-ti o programare la telefon 0767948273 sau scrie-mi pe mail tudor.cornel.iosub@gmail.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu